Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

fredag 23 mars 2012

Arboristen goes asian

Ni ska få lite rapp om Götet men först detta. I går kväll kom bästaste arboristen hit. Ja hon med latinet Ni vet... Jag hade nämligen ett uppdrag åt henne. Jag ville nämligen få tips o idéer på hur jag skulle göra med mina jätte klottujor som står och tar upp i princip hela uteplatsen på framsidan. Så snäll som hon är stannade hon till hos mig efter jobbet. Givetvis hade hon redskapen i bilen. Alltid redo liksom ;O)
Här kommer lite före- o efterbilder. Gissa om jag är nöjd!





Bänken har morgon och förmiddagssol. Och under de riktigt varma dagarna kan vi söka oss hit för svalka o skugga. Tidigare har det varit för trångt o mossigt här. Nu kommer nog bänken komma till användning :O)

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar