Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 14 september 2011

Lunka på lunka på vi har långan väg att gå

I går fick fröken fräken en jobbdag ute i naturen på Rocklunda. Inte helt fel. Det var nämligen årets seniorlunk i V-ås där min enhet är en bidragande del i arrangemanget kring det hela. Så - 300 flyers om safety i vardagen fick jag ensam dela ut när de kom i mål. Värsta kranskullan :O)Roligt att se alla dessa ca 500 hurtiga människor. Och kunde man inte gå i elljusspåret i skogen fanns en välpreppad bana för de med rollatorer och rullstolar.




Jaha - hösten är här och med den projekt inomhus. På tur står nu två rokoko-stolar efter min svärmors svärmor. Jag ska inte avslöja för mycket men det ska bli lite kitch över det hela. Kanske kan jag dra igång projektet på riktigt till helgen.

Nä nu ska jag dra ut lasagnen som står i ugnen. Grabbarna är på fussball och kommer senare. Där har Ni alltså dagens dinner!

Ciao

2 kommentarer:

  1. Hej, kul jobb du har, eller hur? Kram kärmor

    SvaraRadera
  2. JAAAAA verkligen! Och i morrn ska jag åka till Änglamarken - hur tjusigt låter inte det? Krampåre//L

    SvaraRadera