Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 15 november 2011

Götteborrrrg

Dagens tågresa till g.borg förströddes genom en padda.... Vi fick alla låna en varsin läsplatta. Jag har bl.a. Just fått råstryk av min chef i wordfeud :0/ får väl mao vara glad att jag inte är nyrekryterad till tjänsten som svensklärare. Det hade liksom inte varit ett bara betyg. Dagen har annars ägnats åt kvalitetsmässa. En del bra seminarier o trevliga samtal. En ofrivillig sightseeing i fel spårvagn på väg till hotellet som efter ett byte styrde oss rätt. :0) Middag på en sydamerikansk restaurang med salsamusik o pastellig inredning och för att inte tala om supergodmat!
I morgon blir det studiebesök hela långa dagen. Ska bli spännande att se vad som erbjuds till äldre i form av ny teknik och hjälpmedel.
Nu ska jag breda ut mig i den stora hotellsängen - utan småbarn som trängs. Kan knappt bärga mig....
Hörrni - jag skrattar på jobbet hela tiden. Det har jag saknat!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar