Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

måndag 25 juli 2011

Premiären @ Hölk Nor Järvsö Hälsingland

Dåså - teknikens värld har hunnit i kapp mig här uppe i stugan. Miss Sofie hade ju datorn med sig o i kväll åkte elverket fram för att kidsen skulle få en stunds TV (vi skyller på det i allafall). Så nu är vi alltså åter i Kaanans land. Vädret har väl inte lett mot oss men vi har iallafall haft uppehåll vilket gör livet lättare när vi samsas sex personer o hund på liten yta.

Jo jag har badat i kallt vatten - men jag blev ren o det va syftet. Ingen LillBabs så långt ögat når ;O) Däremot flockades paparazzis i vattnet i morse när jag nakenbadade då de trodde att det var Silvstedt som äntrat sina hemtrakter.

Nu väntas fam Viggosin o grillat står på menyn. En ljummen grogg har jag oxå fått. Gul dunk + Ginger Ale = Ljuvligt!

I dag är det bästaste Sibbans dag som fyller 36! Skål o grattis älskade vän.

ciao

1 kommentar: